2011. szeptember 28., szerda

1nap (2.fejezet)

Együtt élünk betegséggel ,elfogadunk ha tönkre ment valami,és elgondolkodunk ha valamit ,nem jól csináltunk.
Én is ez teszem,igazából szerelmes nem voltam soha,most meg nézzek magamra ez így értelmes ? Na mindegy az a lényeg hogy a suliban egész idő alatt két fiút néztem,bár próbáltam nem feltűnő lenni ami az én estemben elég nehéz .hisz elég béna vagyok. És ami a legrosszabb hogy ma a fejemhez vágták,a barátaim hogy megváltoztam ami szerintem nem igaz.  Ugyanolyan vagyok mint volt azt hiszem,vagy is hát én nem érzek magamon semmi változást vagy is nem ...én nem ,na jó nem magyarázkodok . Igen két fiút néztem,csupán azért mert becsaptak és most nem jön az érzelgős dumám stb...csak hát mivel ikrek,és ami a legrosszabb hogy újak amiről én a  10.-es évínytó bulin nem tudtam,és hát az egyikük vagy is nem tudom  melyikük megkapta a szüzességem a a tornaterem  közepén közepén,hát ez nem tudom mennyire normális. Akármennyire és vesézem ki ez semmilyen,szempontból nem normális . Egyszer csak intett felém egyet,mert hát egyedül vagy  is több diákkal ültem az asztalnál várva a barátnőmet hogy mondja el eddig kit szedett fel,vagy kit nem sikerült neki.
És helyes volt sőt...szívdöglesztő,és  esküszöm nem tudtam hogy az osztályomba jár bár a kinézetéből,tudhattam  volna és hogy a 10.-es évnyitó bulin volt így nem is volt más lehetőség,de legyen mentségemre hogy a 10,-es    évfolyamon több szak is van így nem tudhattam hogy osztálytárs-e vagy sem. De hát most éppen nem is ez a legnagyobb problémám,sem az hogy lefeküdtem vele bár az is elég nagy gáz mert ez volt az első nekem és nem volt emlékezetes,bár szerintem ez nem volt annyira fontos de akkor is bár itt veszekszek magammal,mikor el kéne mesélnem hogy mi is történt valójában mert így nem fogjátok megérteni. És a legszebb hogy most én is összezavarodtam,mert most éppen a suliba ülök a bnőm mellett és ezen gondolkozom,mikor a ének tanárra kellene figyelnem a ,amint arról mesél hogy a  sámános indítottak el a zenét stb... közben a barátnőm próbálja a fejébe verni a törit ,ami nem igazán megy neki így megunva becsukja a könyvet.....
/2011.09.01./
Miután meguntam a táncikálást a ,barátnőmre hagyva terepet felültem az egyik lépcsőre onnan figyelve a sok barmot ahogy rázza magát, itt inkább "nagymenők" voltak és ők nem az én társaságom voltak,talán egy páran ismertek ,de azt is csak azért mert a  a bnőm ebbe a körzetbe mozgott mindig is,talán én azért nem kerültem úgy mond közéjük mert később értem ide,vagy is később költöztem ide , a fene se tudja hogy működik ez. De talán jobb is így ahogy van ,hisz szeretek láthatatlan maradni,az ilyen bulikat is hamar megunnom inkább császkálni szeretek,itt ennek semmi értelmét nem látom hogy ugrálunk valamelyik sarokba meg smárolnak.
Míg ezen gondolkodtam a tömegből észre vettem egy nagyon helyes fiút,aki rám mosolygott én meg ott a lépcsőn készültem elolvadni. Nem ismertem,biztosan valamelyik osztályba jött ,egyszer csak úgy a fejével bólintott hogy menjek utána én meg csak úgy felkeltem és utána mentem. A torna terembe kötöttünk ki,és mikor megfordult és rögtön megcsókolt amin meglepődtem először nyitva colt a szemem aztán belemélyedtem a csókba én is,aztán annyira belemerültem hogy észre se vettem hogy vetkőztet ,és az sem hogy leteper a padlóra vagy inkább nem akartam észre venni ? Nem  tudom,de már csak akkor észleltem fel mikor belémhatolt ami egyszerre fájt is meg nem is ,élveztem olyasvalamit éreztem amit még soha szűz voltam így ez még új volt számomra ,egy fél óráig tartott az egész mikor öltözködtünk ,én csak bámulva figyeltem izmos testét ,mire újra megcsókolt és még bágyadtabb lettem.
-Ügyes voltál kislány,szűz vagy, vagy is voltál.-mondta nevetve,de én még s ebbe is azt hiszem beleszerettem.
-Fain csajszi vagy.-mondta majd megpuszilta a fejemet,szinte lehajolt hozzám sokkal kisebb voltam nála.
Aztán eltűnt ,én meg csak intettem utána,és bámultam mint aki nem tudja mivan,hát nem is tudtam hisz elvesztettem ,de azt nem tudom kitől kérlek ne nézetek ribancnak emiatt ,de hát elment ,na majd holnap.
/2011.09.02./
Első nap ,unalmas ,mindenki pacsizik mindenkivel,néhol én is megállok puszit osztani ami már magába is unalmas ,de aztán megjön a barátnőm és hirtelen körülvesznek azok az emberek akik eddig nem .
Ezért szépen lassan elvonulok,majd belefutok abba a fiúba aki megfeketett tegnap ,és megint a takarító szertárba invitált és újra...... majd mikor mindketten kielégülten kiértünk ,megkérdeztem a nevét.
-Mi a neved ?-kérdeztem félénken,majd elmosolyodott rajtam ,de én  továbbra is csak lefele néztem.
-Dimitri.-vlaszolta.-majd megint eltünt ,én bemente a terem,a tanár mondta hogy két új diákunk van akik ikrek mikor a két iker elöjött ,csak nagyot nyeltem mert ez azok a fiúk vagy is fiú akivel vagy akikkel lefeküdtem remélem hogy csak az egyikhez volt szerencsém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése